28ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΕ-ΔΟΥ

29 synedrio poy doy

Η ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΑΚΕ

 

ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΗΡEΣΙAΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ 2021

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14/10 ΔΑΚΕ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ Β΄ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΑΑΔΕ

dake yphresiaka aade 2021

ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ & ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΔΑΚΕ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ

                                                

ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΗΡEΣΙAΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ 2018

ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!! H ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ Β΄ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛEΣΜΑΤΑ

                                                 

27ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΕ-ΔΟΥ

27o synedrio POE DOY 1

Η ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ!!!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΑΚΕ

Συνεντεύξεις

koupkas michalis DETH 2018 3

 Μιχάλης  Κούπκας:       "Θέσαμε τα   προβλήματά μας για πολλοστή φορά στην 4ωρη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό"

Michalis koupkas synenteyxh TV100 15.02.2018 1

 Μιχάλης  Κούπκας:      "Είμαστε κάθετα    αντίθετοι στις συγχωνεύσεις των εφοριών και στους e-πλειστηριασμούς."

synenteyxh mixalh koupka sth dhmokratia 1

 Μιχάλης  Κούπκας: "Η   φορολογική   νομοθεσία είναι ένας λαβύρινθος!!!"

rena yfanth ston antena gia tis epitheseis 1

 Ρένα Υφαντή:  "Ζητάμε νομική  κάλυψη και τη  παραδειγματική τιμωρία των δραστών"

athina 984 mixalhs koupkas 1

 Μιχάλης  Κούπκας:  "Απαιτούμε από το Υπ. Οικ. και την Α.Α.Δ.Ε. εδώ και 2,5 χρόνια νομική θωράκιση και αυστηροποίηση ποινικού πλαισίου"

dionyshs georgiopoylos on line skai 2

 Διονύσης  Γεωργιόπουλος:  "Η πολιτεία  οφείλει να μας προστατέψει για να κάνουμε απρόσκοπτα τη δουλειά μας, πριν θρηνήσουμε θύματα."

mixalis koupkas sto SKAI gia thn pyrobolismoys kata eforiakwn sto Bolo 1 Μιχάλης  Κούπκας:  "Δεν αρκούν  οι υποσχέσεις και τα λόγια, όταν βγαίνουν τα όπλα. Απαιτούμε από το Υπ. Οικ. και την Α.Α.Δ.Ε. λήψη μέτρων εδώ και τώρα."

mpamphs kaoykis 4

 Μπάμπης  Καούκης: "Σε  κατάσταση  φρενίτιδας οι εφοριακοί υπάλληλοι"

mixalis koupkas aoploi sth maxh ths forodiafyghs

 Μιχάλης  Κούπκας: "Οι  εφοριακοί  βγαίνουν για θερινό σαφάρι χωρίς καν χρήματα για τις βενζίνες, άοπλοι στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής"

Rena Yfanth diamartyria gia misthologikh exomoish 1

 Ρένα Υφαντή:  "Η ανοχή μας  έχει τελειώσει.  Απαιτούμε από τον Υπουργό Οικονομικών κ. Τσακαλώτο και τον Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. τη μισθολογική εξομοίωση ΟΛΩΝ των συναδέλφων"

mixalhs koupkas tv100 synenteyxh gia prophlakismoys 1 Μιχάλης  Κούπκας: "Τι  άλλο πρέπει  να συμβεί για να προστατέψει επιτέλους η πολιτική ηγεσία του Υπ.Οικ. και ο Διοικητής της Α.Α.Δ.Ε. τους υπαλλήλους που έχουν ριχθεί στη μάχη ενάντια στη φοροδιαφυγή χωρίς όπλα και παντελώς απροστάτευτοι"

Mixalhs Koupkas Tax Forum 2016 2

 Μιχάλης  Κούπκας: "Αν  είχε εφαρμοστεί  το μέτρο του πλαστικού χρήματος δεν θα χρειαζόταν να ψηφιστεί το συμπληρωματικό μνημόνιο και ο δημοσιονομικός κόφτης"

tragkas georgiopoylos 3 Διονύσης  Γεωργιόπουλος  "H φοροδοτική  ικανότητα των Ελλήνων έχει εξαντληθεί από την υπερφορολόγηση"

 zdfΜιχάλης  Κούπκας: "Η  φοροδιαφυγή  διαθέτει ένα πυρηνικό οπλοστάσιο και εμείς προσπαθούμε να την κυνηγήσουμε με σφεντόνες"

 Περισσότερα...

Pin It

protaseis dake eforiakwn 28 synerio poe doy

 

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΙΣΗ ΣΤΟ 28oΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΤΗΣ ΠΟΕ–ΔΟΥ 10-12/1/2022

 

1. ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

  • Άμεση άμεση εφαρμογή του ειδικού μισθολογίου και στους συναδέλφους του Υπουργείου Οικονομικών (ΣΔΟΕ και Κτηματικές) και μέχρι την εφαρμογή του, την απόδοση της προσωπικής διαφοράς σε αυτούς. Η πρόταση αυτή θα πρέπει να αποτελέσει βασική προτεραιότητα της Ομοσπονδίας και για τον λόγο αυτό θα πρέπει να γίνουν άμεσες συναντήσεις με την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου.
  • Διόρθωση των σφαλμάτων και των αδικιών στις κατατάξεις των συναδέλφων στα Περιγράμματα Θέσεων Εργασίας μέσω των ενστάσεων που θα εξεταστούν, οι οποίες αφορούν κυρίως λάθος ερμηνεία από τους Προϊσταμένους των οδηγιών που έχουν δοθεί. Οι συνάδελφοι που συμμετέχουν στην αρμόδια επιτροπή ενστάσεων θα πρέπει να ενημερώνουν άμεσα την Ομοσπονδία για την εξέλιξη των υποθέσεων των συναδέλφων, ώστε όταν εντοπίζεται άδικη αντιμετώπιση συναδέλφων να υπάρχει άμεση παρέμβαση στην Διοίκηση της ΑΑΔΕ.
  • Αναβαθμολόγηση συγκεκριμένων ΠΘΕ, όπου είναι προφανές ότι δεν έχουν αξιολογηθεί σωστά όπως ο υπάλληλος του ΓΕΦ, του Ταμείου και των Παρακαταθηκών, οι Γραμματείες κ.α.. Οι αλλαγές μπορεί να αφορούν ένα μικρό μέρος των συναδέλφων αλλά είναι σαφές ότι ο Εφοριακός Υπάλληλος θα πρέπει να ξεκινάει με ειδική αμοιβή στα 600 ευρώ. Επίσης θα πρέπει να τεθούν υπόψη της Διοίκησης οι εξής διεκδικήσεις:

1) Κανένας συνάδελφος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να μην παραμείνει στο περίγραμμα της Γραμματείας, εφόσον δεν το επιθυμεί.

2) Τα ταμεία στις Δ.Ο.Υ., για τα οποία η παύση λειτουργίας τους είχε ανακοινωθεί για τις 31/12/2014, θα πρέπει να δρομολογηθεί η παύση λειτουργίας τους μέχρι το τέλος του 2022.

3) Θα πρέπει να υπάρξει αίτημα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων να προχωρήσει σε εφαρμογή για δυνατότητα πραγματοποίησης των συναλλαγών του μέσω διαδικτύου, ώστε να παύσει η λειτουργία του εντός των Δ.Ο.Υ..

  • Τροποποίηση της κανονιστικής για το Bonusτων Υπηρεσιών, ώστε οι στόχοι να είναι πιο ξεκάθαροι και να υπάρχει τριμηνιαία ενημέρωση των συναδέλφων σε κάθε Υπηρεσία για το τι πέτυχαν μέχρι εκείνη την στιγμή και τι υπολείπονται για την επίτευξη του στόχου.
  • Κάλυψη των ημερήσιων εξόδων, όταν οι συνάδελφοί πηγαίνουν για προληπτικούς ελέγχους είτε με την παροχή ενός εφάπαξ ποσού 50 €/ημέρα ή με ειδική αμοιβή 10 €/ώρα.
  • Κάλυψη του συνόλου των ημερήσιων εξόδων σε τακτικούς ελέγχους που διενεργούνται στην έδρα των επιχειρήσεων ακόμα και όταν αυτά αφορούν μετακίνηση εντός νομού.

2. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

  • Την διόρθωση της πρόβλεψης ότι για την κατάταξη του υπαλλήλου σε θέση ανωτέρου βαθμού, το αποτέλεσμα της αξιολόγησης να είναι μεγαλύτερο του 85% και την αλλαγή στο 75%, το οποίο θα συνάδει και με την κλίμακα της κανονιστικής όπου ο συνάδελφος που έχει βαθμολογία πάνω από το 75% θεωρείται πολύ επαρκής. Είναι σαφές ότι το 85% είναι αυθαίρετο και δημιουργεί σύγχυση στους συναδέλφους υπαλλήλους και τους Προϊσταμένους τους.
    • Τον καταμερισμό της στοχοθεσίας σε επίπεδο Οργανικής Μονάδας για όλες τις οργανικές μονάδες και όχι στην ατομική στοχοθεσία. Όπως έχει επισημανθεί επανειλημμένα, είμαστε αντίθετοι με τον καταμερισμό των στόχων σε ατομικό επίπεδο. Η στοχοθεσία σε Δημόσιες Αρχές, σύμφωνα και με την διεθνή βιβλιογραφία, αποτελεί ένα προβληματικό πεδίο, αφού δεν παράγουν προϊόντα αλλά εκπληρώνουν υποχρεώσεις και μάλιστα βαρύνουσας ευθύνης. Η ΑΑΔΕ δεν έχει επιτύχει ακόμη να αποτελεί έναν οργανισμό γνώσης, όπου οι διαδικασίες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση κάθε εργασίας να υπάρχουν καταγεγραμμένα ρητά και στην διάθεση κάθε συναδέλφου. Μέχρι τώρα οι Προϊστάμενοι των Υπηρεσιών, όταν προκύπτουν περιπτώσεις αυξημένου όγκου εργασίας σε ένα αντικείμενο της Υπηρεσίας τους, λογικά σκεπτόμενοι, μετακινούν υπαλλήλους από αντικείμενα όπου η ροή εργασίας δεν έχει διαταραχθεί στα αντικείμενα που χρήζουν βοήθειας λόγω του αυξημένου όγκου. Έτσι παρατηρείται το φαινόμενο, για παράδειγμα, υπάλληλοι που εργάζονται στο αντικείμενο του ΦΠΑ ή του Κεφαλαίου να γίνονται ελεγκτές για χρονικά διαστήματα στο τέλος του έτους, ώστε να αποδεσμεύσουν τους τακτικούς ελεγκτές από πιο απλές υποθέσεις. Υπάλληλοι που εργάζονται σε αντικείμενα των Εσόδων, του Μητρώου ή της Γραμματείας καλούνται να εκκαθαρίσουν φορολογικές δηλώσεις ή να επιβάλλουν ή να διαγράψουν πρόστιμα. Οι παραπάνω μετακινήσεις στα διάφορα αντικείμενα, γινόταν μέχρι σήμερα χωρίς προβλήματα, αφού οι συνάδελφοι κατανοούν την σημαντικότητα της κατάστασης (αν και δίκαια διαμαρτύρονται για το γεγονός ότι όλα στέλνονται λίγο διάστημα πριν την παραγραφή). Στο άμεσο μέλλον όμως αυτό δεν θα συνεχίσει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, για τους εξής λόγους: i) Οι στόχοι των οργανικών μονάδων σήμερα είναι συλλογικοί. Σκοπός της Διοίκησης είναι η ατομική στοχοθεσία κάθε υπαλλήλου, όπως έχει περιγράφει. Όταν προκύπτει μια έκτακτη ανάγκη σε ένα αντικείμενο, πως θα πείθει ο Προϊστάμενος τον συνάδελφο να εγκαταλείψει τον δικό του ατομικό στόχο και να εργαστεί σε άλλο αντικείμενο; Η ατομική στοχοθεσία θα λειτουργεί ως αντικίνητρο στην συλλογική προσπάθεια που είναι ο τρόπος εργασίας στις Υπηρεσίες μας σήμερα. ii) Η λειτουργία των ελεγκτικών κέντρων σε Αττική και Θεσσαλονίκη, όχι μόνο θα αποκόψει τις Δ.Ο.Υ. από το ελεγκτικό κομμάτι με τις σοβαρές επιπτώσεις που θα έχει αυτό, αλλά θα καταστήσει και αδύνατη την εύκολη μετακίνηση υπαλλήλων σε καθήκοντα ελεγκτή όποτε παραστεί ανάγκη μέσα στο έτος. Οι Δ.Ο.Υ. αποτελούν δεξαμενή εν δυνάμει ελεγκτών, γεγονός που αποδεικνύεται καθημερινά.
    • Προτού προχωρήσει η αξιολόγηση επόμενου έτους να σταλούν σαφείς οδηγίες στους Προϊσταμένους και να διοργανωθούν σεμινάρια για τον τρόπο διεξαγωγής της αξιολόγησης. Επίσης να δώσει το δικαίωμα να γίνονται ενστάσεις ανεξάρτητα από την βαθμολογία που έλαβε ο αξιολογούμενος και να συμπεριληφθεί η πρόβλεψη για επαρκή αιτιολόγηση σε όλες τις βαθμίδες αξιολόγησης.

 

3. ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ – ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ

  • Αξιοκρατικό και διαφανή τρόπο επιλογής ελεγκτών βεβαίωσης και είσπραξης, μετακίνησης μεταξύ ΠΘΕ και μεταθέσεων, που δεν θα αφήνει περιθώρια παρεμβάσεων. Η ΔΑΚΕ έχει έτοιμη την πρόταση της για τα θέματα αυτά από τον Ιούλιο του 2021. Δυστυχώς καμία άλλη παράταξη δεν προσήλθε με προτάσεις ούτε στην ομάδα εργασίας που συστάθηκε για τον σκοπό αυτό, ούτε στην σχετική συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής. Η πρόταση της ΔΑΚΕ είναι ένα μοριακό σύστημα με ένα αριθμό κριτηρίων, ώστε κάθε συνάδελφος να γνωρίζει για ποιο λόγο έγινε δεκτή ή απορρίφθηκε η αίτηση του. Επιπλέον θα πρέπει να καθιερωθεί διαδικασία δημοσιοποίησης καταστάσεων που θα εμφανίζουν την πληρότητα και τα κενά των ΠΘΕ και των υπηρεσιών της ΑΑΔΕ, έτσι ώστε να περιοριστεί η αυθαίρετη επίκληση «των υπηρεσιακών αναγκών». Συγχρόνως διεκδικούμε καθιέρωση ανώτατου ποσοστού κάλυψης ανά υπηρεσία, πάνω από το οποίο, δεν θα μπορεί να τεκμηριωθεί η άρνηση της υπηρεσίας σε αιτήματα μεταθέσεων, μετακινήσεων και αποσπάσεων των συναδέλφων. Αντίστοιχο ποσοστό προβλέπεται ήδη στις ρυθμίσεις για την κινητικότητα. Κατ’ επανάληψη οι εισηγήσεις της υπηρεσίας είναι αρνητικές σε αιτήματα συναδέλφων για μετάθεση ή απόσπαση, ακόμα και όταν το ποσοστό κάλυψης της υπηρεσίας που υπηρετούν αγγίζει το 90%. Τέλος, να ενταχθούν το σύνολο των μεταθέσεων, αποσπάσεων και μετακινήσεων εντός του νομού στην αρμοδιότητα του Υπηρεσιακού Συμβουλίου.
  • Την αλλαγή του τρόπου επιλογής Προϊσταμένων, με διαφανή και αξιοκρατικά κριτήρια και την προκήρυξη του συνόλου των θέσεων που δεν έχουν προκηρυχτεί τα τελευταία τρία χρόνια. Είναι απαραίτητο να παρίσταται μέλος της Ομοσπονδίας στις συνεντεύξεις που παίρνουν μέρος οι υποψήφιοι για θέσεις ευθύνης, ώστε να διασφαλίζεται ότι η διαδικασία γίνεται επι ίσοις όροις. Ακόμα δημοσιοποίηση των μορίων όλων των υποψηφίων και της τελικής σειράς κατάταξης με διαχωρισμό βαθμολογίας γραπτής και προφορικής εξέτασης.

4. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

  • Την έγκριση των μετατάξεων σε ανώτερη κατηγορία από ΥΕ σε ΔΕ που εκκρεμούν εδώ και χρόνια και οι οποίες θα είναι μια άμεση λύση για την στελέχωση των Γραμματειών όλων των Υπηρεσιών.
  • Αναστολή του σχεδιασμού για την λειτουργία των ελεγκτικών κέντρων και των συγχωνεύσεων μέχρι την λήξη της πανδημίας. Είμαστε αντίθετοι στην λειτουργία των ελεγκτικών κέντρων όπως έχουν σχεδιαστεί αλλά και στις περαιτέρω συγχωνεύσεων που προγραμματίζονται να γίνουν. Πρέπει να υπάρξει ουσιαστικός διάλογος για το μέλλον των Υπηρεσιών μας με την Πολιτική και Υπηρεσιακή Ηγεσία.
  • Δ.Ο.Υ. με έλεγχο και δικαστικό (Α’ Τάξης) σε κάθε πρωτεύουσα νομού.
  • Διάσπαση του Τμήματος Συμμόρφωσης στις Δ.Ο.Υ. σε 2 τμήματα (Σε Τμήμα Άμεσης & Έμμεσης Φορολογίας και σε Τμήμα Ακινήτων).
  • Διατήρηση ελεγκτικών αρμοδιοτήτων σε κάθε Δ.Ο.Υ..
  • Προτεραιοποίηση των υποθέσεων ελέγχου τον Ιανουάριο κάθε έτους.
  • Διαβίβαση στις Δ.Ο.Υ. των καταστάσεων με τις ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος, τουλάχιστον δώδεκα (12) μήνες πριν την παραγραφή τους.
  • Έκδοση των προστίμων εκπρόθεσμων δηλώσεων κεντρικά με την υποβολή της εκπρόθεσμης δήλωσης από τους φορολογούμενους.
  • Αναβάθμιση του συστήματος Εlenxis ώστε αυτό να καταστεί πιο λειτουργικό και εύχρηστο.
  • Ανασχεδιασμός του τρόπου διεξαγωγής των προληπτικών ελέγχων, με στόχευση σε κλάδους και επιχειρήσεις που φοροδιαφεύγουν συστηματικά και όχι στο ποσοστό της παραβατικότητας, το οποίο έχει αποδειχθεί αναποτελεσματικό.
  • Κωδικοποίηση των διαδικασιών, ξεκινώντας από τις διαδικασίες στις Δ.Ο.Υ. όπου εργάζεται η μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων και έχει παρατηρηθεί επανειλημμένα το φαινόμενο ίδιες εργασίες σε διαφορετικές υπηρεσίες να γίνονται με διαφορετικό τρόπο.
  • Σε κάθε νέα εγκύκλιο που εκδίδεται από την Κεντρική Υπηρεσία, να συγκεντρώνονται άμεσα (σε μια περίοδο π.χ. δέκα ημερών) τα συνήθη ερωτήματα που γίνονται από τους συναδέλφους και να στέλνονται οι απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά στους συναδέλφους.
  • Προσανατολισμός ώστε σε κάθε νέα εφαρμογή που δίνεται σε λειτουργία να δίνει την δυνατότητα να ολοκληρώνει την εργασία χωρίς την μεσολάβηση συναδέλφου, που θα εκτυπώνει τα αιτήματα και θα απαντά γραπτώς. Ψηφιοποίηση της υπηρεσίας θα πρέπει να σημαίνει ότι μειώνουμε την γραφειοκρατία όχι ότι της αλλάζουμε μορφή.
  • Διαλειτουργικότητα μεταξύ των πληροφοριακών συστημάτων, ώστε ο συνάδελφος να έχει πρόσβαση άμεσα και ψηφιακά σε όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά
  • Εφαρμογή της ψηφιακής υπογραφής σε όλα τα έγγραφα.
  • Ηλεκτρονική κοινοποίηση όλων των πράξεων και εγγράφων της Φορολογικής Διοίκησης προς στους φορολογουμένους, για το σύνολο των εγγράφων.
  • Εκκαθάριση και κοινοποίηση κεντρικά, ψηφιακά και αυτοματοποιημένα των δηλώσεων εισοδήματος, προστίμων, επιστροφών και συμψηφισμών. Ειδικά τα πρόστιμα που αποτελούν τα τελευταία χρόνια ένα διαρκές σημείο προστριβών θα πρέπει να εκδίδονται αυτόματα με την υποβολή εκπρόθεσμης δήλωσης και στην Δ.Ο.Υ. να προσέρχονται οι φορολογούμενοι που θα επικαλούνται λόγους για την διαγραφή τους.
  • Άμεση εφαρμογή ηλεκτρονικής υποβολής όλων των δηλώσεων κεφαλαίου.
  • Ηλεκτρονική έκδοση όλων των πιστοποιητικών και του αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας
  • Αύξηση του όγκου δεδομένων του ηλεκτρονικό ταχυδρομείου της Υπηρεσίας.

5. ΣΔΟΕ

  • Την αναβάθμιση του ΣΔΟΕ με την επαναφορά φορολογικών αντικειμένων σε αυτό, όπως και την ελεύθερη μετακίνηση από το ΣΔΟΕ προς την ΑΑΔΕ και το αντίστροφο. Η πολιτική ηγεσία θα πρέπει άμεσα να γνωστοποιήσει το σχέδιο της για την λειτουργία του ΣΔΟΕ.
  • Την εκπαίδευση των συναδέλφων του ΣΔΟΕ από την Φορολογική Ακαδημία και την πρόβλεψη για κάλυψη των εξόδων των συναδέλφων που θα παρακολουθούν τα προγράμματα της.

6. ΚΤΗΜΑΤΙΚΕΣ

  • Την άμεση ενίσχυση με προσωπικό των Κτηματικών Υπηρεσιών, οι οποίες αποτελούν Υπηρεσία πρώτης γραμμής για την διασφάλιση της Δημόσιας Περιουσίας αλλά και συγκέντρωσης εσόδων για το κράτος. Επιπλέον αύξηση των οργανικών θέσεων των Κτηματικών Υπηρεσιών
    • Ελεύθερη μετακίνηση των υπαλλήλων από τις Κτηματικές προς την ΑΑΔΕ και το αντίστροφο.
    • Εφοδιασμός με αυτοκίνητα και με την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή.
    • Εκπαίδευση των συναδέλφων των Κτηματικών Υπηρεσιών από την Φορολογική Ακαδημία και την πρόβλεψη για κάλυψη των εξόδων των συναδέλφων που θα παρακολουθούν τα προγράμματα της.
    • Εκσυγχρονισμός της απαρχαιωμένης νομοθεσίας και κωδικοποίηση των διαδικασιών
    • Ανασχεδιασμός του τρόπου διεξαγωγής των ελέγχων
    • Έκδοση κοινών οδηγιών για το ύψος των προστίμων και των ΠΚΑΑΧ
    • Διαλειτουργικότητα με κοινές εφαρμογές της ΑΑΔΕ
    • Διάσπαση των Ανταλλαξίμων Κτημάτων από το Α΄ Τμήμα και δημιουργία ανεξάρτητου αυτοτελούς για το αντικείμενο αυτό.

7. ΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ

  • Νομοθετική πρωτοβουλία για την ρύθμιση των δανείων από το Ταμείο Παρακαταθηκών και για την διόρθωση της αδικίας των συναδέλφων που προσέφυγαν δικαστικά για την επιστροφή των παρακρατηθεισών εισφορών υπέρ του ειδικού λογαριασμού του ΤΕΑΔΥ ώστε να τα λάβουν άμεσα.
  • Να υπάρξει λύση στο θέμα των καθαριστριών των οποίων οι συμβάσεις έληξαν με νομοθετική πρωτοβουλία.
  • Συνέχιση της δυνατότητας πραγματοποίησης συνεδριάσεων Γενικών Συμβουλίων, Εκτελεστικής Επιτροπής και οργάνων της Ομοσπονδίας μέσω τηλεδιάσκεψης. Να αγοραστεί εξοπλισμός ώστε αυτό να μπορεί να γίνει και με υβριδικό τρόπο (κάποιοι με φυσική παρουσία και κάποιοι διαδικτυακά). Πρόβλεψη ότι τουλάχιστον δύο συνεδριάσεις ανά έτος να γίνονται αποκλειστικά με φυσική παρουσία.
Pin It
top