28ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΕ-ΔΟΥ
Η ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!
ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΗΡEΣΙAΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ 2021
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14/10 ΔΑΚΕ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ Β΄ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΑΑΔΕ
ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ & ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΔΑΚΕ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΗΡEΣΙAΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ 2018
ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!! H ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ Β΄ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ
27ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΕ-ΔΟΥ
Συνεντεύξεις
Μιχάλης Κούπκας: "Θέσαμε τα προβλήματά μας για πολλοστή φορά στην 4ωρη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό"
Μιχάλης Κούπκας: "Είμαστε κάθετα αντίθετοι στις συγχωνεύσεις των εφοριών και στους e-πλειστηριασμούς."
Μιχάλης Κούπκας: "Η φορολογική νομοθεσία είναι ένας λαβύρινθος!!!"
Ρένα Υφαντή: "Ζητάμε νομική κάλυψη και τη παραδειγματική τιμωρία των δραστών"
Μιχάλης Κούπκας: "Δεν αρκούν οι υποσχέσεις και τα λόγια, όταν βγαίνουν τα όπλα. Απαιτούμε από το Υπ. Οικ. και την Α.Α.Δ.Ε. λήψη μέτρων εδώ και τώρα."
Μπάμπης Καούκης: "Σε κατάσταση φρενίτιδας οι εφοριακοί υπάλληλοι"
Μιχάλης Κούπκας: "Τι άλλο πρέπει να συμβεί για να προστατέψει επιτέλους η πολιτική ηγεσία του Υπ.Οικ. και ο Διοικητής της Α.Α.Δ.Ε. τους υπαλλήλους που έχουν ριχθεί στη μάχη ενάντια στη φοροδιαφυγή χωρίς όπλα και παντελώς απροστάτευτοι"
Διονύσης Γεωργιόπουλος "H φοροδοτική ικανότητα των Ελλήνων έχει εξαντληθεί από την υπερφορολόγηση"
Μιχάλης Κούπκας: "Η φοροδιαφυγή διαθέτει ένα πυρηνικό οπλοστάσιο και εμείς προσπαθούμε να την κυνηγήσουμε με σφεντόνες"
Εφοριακά...
Αθήνα, 14/12/2020
Αριθμ. Πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.69/138/οικ.22959
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Βασ. Σοφίας 15
Τ.Κ. 106 74 Αθήνα
Τηλέφωνα: Για υπαλλήλους και υπηρεσίες του Δημοσίου:
213131-3337,-3340, -3378, -3215,-3212,-3373, -3315 Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνα: Για τους υπαλλήλους των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού: 213 1364382(για μόνιμο προσωπικό), 2131364323, 2131364372, 2131364327, 2131364367 (για προσωπικό ιδιωτικού δικαίου), 2131364-029,-030
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΘΕΜΑ: Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού – 26η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
Σχετ.: Όλες οι σχετικές με το θέμα εγκύκλιες οδηγίες της Υπηρεσίας μας (βλ. Παράρτημα).
1. ΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ COVID-19
Σε συνέχεια των σχετικών με το θέμα εγκυκλίων, σας γνωρίζουμε ότι εκδόθηκε η αρ. Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ.80189/12.12.2020 (ΦΕΚ Β’ 5486) ΚΥΑ με θέμα «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 6:00 έως και την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 6:00»,
Στις διατάξεις της περ. 2 της παρ. 1 του άρ. 1 της ως άνω Κ.Υ.Α. προβλέπονται εκ νέου τα εξής:
«1. Προς τον σκοπό αντιμετώπισης της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 θεσπίζονται τα ακόλουθα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας ανά πεδίο δραστηριότητας:
Α/Α | ΠΕΔΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ | ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ |
(…) | ||
2. | Δημόσιες υπηρεσίες | • Λειτουργία με το αναγκαίο προσωπικό για την παροχή της υπηρεσίας ή την εκπλήρωση του έργου σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις. • Υποχρεωτική προστασία υπαλλήλων που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου με χορήγηση ειδικής άδειας απουσίας και παροχή τηλεργασίας, όπου είναι εφικτό. • Υποχρεωτική τηλεργασία στο μέγιστο δυνατό ποσοστό, εφόσον συνάδει προς τη φύση των καθηκόντων, επιπλέον των υπαλλήλων που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου. • Εξυπηρέτηση κοινού μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού. • Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου. • Συνεδριάσεις μέσω τηλεδιάσκεψης των συλλογικών οργάνων. Κατά τη λειτουργία συλλογικών οργάνων που διενεργούν διαδικασίες, στις οποίες προβλέπεται συνέντευξη, αυτή διενεργείται με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων χωρίς τη φυσική παρουσία του καλούμενου σε συνέντευξη. Στην περίπτωση αυτή το συλλογικό όργανο ορίζει τους αναγκαίους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας της διαδικασίας αναφορικά με την ταυτοπροσωπία του καλούμενου και τη μη υποβοήθησή του από εξωγενείς παράγοντες. • Διενέργεια συναντήσεων εργασίας τηρουμένης της απόστασης του ενάμισι (1,5) μέτρου και με τη συμμετοχή έως επτά (7) ατόμων. |
Τα ως άνω προβλεπόμενα μέτρα είναι τα ίδια ακριβώς που ίσχυαν με τις προηγούμενες σχετικές ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’ 5255, ΦΕΚ Β’ 5350).
Επιπλέον, διευκρινίζονται τα εξής:
• Ως προς τις βεβαιώσεις κίνησης, οι αρμόδιες διευθύνσεις προσωπικού θα πρέπει να προβούν σε έκδοση νέων βεβαιώσεων για το χρονικό διάστημα ισχύος των σχετικών μέτρων, όπως προβλέπεται στην ισχύουσα ΚΥΑ και βάσει των οδηγιών που έχουν δοθεί σχετικώς με τις προηγούμενες σχετικές με το θέμα εγκυκλίους. Λαμβάνοντας υπόψη ότι στο ως άνω χρονικό διάστημα περιλαμβάνεται και η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων- Πρωτοχρονιάς και Θεοφανίων, κατά την οποία οι υπάλληλοι κατά κανόνα κάνουν χρήση της κανονικής τους άδειας, θα πρέπει οι αρμόδιες υπηρεσίες να προβούν σε πλάνο εργασιών λαμβάνοντας υπόψη και την παράμετρο αυτή, η οποία και θα προσδιορίζει το χρονικό διάστημα που θα αφορά η εκάστοτε χορηγούμενη βεβαίωση κίνησης.
• Ως προς τη διεξαγωγή των εκλογών για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων: Δεδομένων των επιδημιολογικών δεδομένων και των νέων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, σε συνέχεια των αρ. 21, 24 και 25 σχετικών εγκυκλίων της Υπηρεσίας μας, με τις οποίες κρίθηκε απαραίτητη η αναβολή της διεξαγωγής της ψηφοφορίας για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων των υπαλλήλων στα υπηρεσιακά συμβούλια κατ’ εφαρμογή της αριθμ.ΔΙΚΠΡ/Φ.80/30/8703/16.9.1988 (Β’684) απόφασης και δεδομένης της κρισιμότητας των επιδημιολογικών δεδομένων, κρίνεται εκ νέου απαραίτητη η αναβολή της διεξαγωγής της ψηφοφορίας που έχει καθοριστεί να διεξαχθεί έως τέλος Δεκεμβρίου, με τη διαδικασία, όπως έχει διευκρινιστεί στην 21η εγκύκλιο.
Εν προκειμένω, σας γνωρίζουμε ότι σχετικά με το εν λόγω ζήτημα, θα ακολουθήσουν άμεσα νεώτερες οδηγίες από την Υπηρεσία μας.
2. ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ
Κατόπιν ερωτημάτων που τίθενται στην Υπηρεσία μας σχετικά με τη χορήγηση της άδειας ειδικού σκοπού κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, οπότε και οι σχολικές μονάδες δεν θα λειτουργούν λόγω διακοπών, σας γνωρίζουμε ότι θα ήταν δυνατόν να εγκριθεί για την περίοδο αυτή η άδεια ειδικού σκοπού εφόσον ο υπάλληλος ζητήσει άδεια για την εορταστική περίοδο και ταυτόχρονα αποδείξει ότι κατά το ως άνω χρονικό διάστημα δεν είναι δυνατή η φροντίδα των τέκνων από έτερο πρόσωπο (πχ σύζυγο) και σε κάθε περίπτωση για το χρονικό διάστημα της αιτούμενης άδειας δεν διαθέτει επαρκές υπόλοιπο κανονικής άδειας ή οποιασδήποτε άλλης άδειας δικαιούται (ιδίως αιμοδοτική ή υπηρεσιακή), η οποία θα πρέπει να χορηγηθεί μέχρι τέλος του έτους. Η ως άνω κατ’ εξαίρεση χορήγηση της άδειας ειδικού σκοπού αφορά αποκλειστικά το χρονικό διάστημα έως και τις 31/12/2020, καθώς από 1/1/2021 στοιχειοθετείται το δικαίωμα κανονικής άδειας του έτους 2021.
Επίσης, επισημαίνεται ότι τόσο κατά την περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων όσο και κατά την περίοδο των Χριστουγέννων δεν είναι κατ’ αρχήν δυνατή η χορήγηση της άδειας για την παρακολούθηση της σχολικής επίδοσης των τέκνων, εκτός από τις περιπτώσεις α) που αποδεικνύεται από τον γονέα η υποχρέωση εξ αποστάσεως συνάντησης του γονέα για την παρακολούθηση της σχολικής επίδοσης του τέκνου του και β) για τη συμπλήρωση της 4ης ημέρας στο πλαίσιο της κατ’ εξαίρεση χορήγησης της άδειας ειδικού σκοπού κατά τα ανωτέρω.
3. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1. Οι αποδέκτες της παρούσας εγκυκλίου παρακαλούνται να την κοινοποιήσουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στους υπαλλήλους και σε όλους τους φορείς που υπάγονται ή εποπτεύονται από αυτούς.
2. Οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Προσωπικού, στις οποίες υπάγονται δεδομένου ότι είναι αδύνατη η υπαγωγή των πραγματικών περιστατικών στις εφαρμοστέες κατά περίπτωση έκτακτου χαρακτήρα ρυθμίσεις από την Υπηρεσία μας.
Εφόσον ανακύπτουν ερωτήματα, τα οποία δεν καλύπτονται από τις οδηγίες που έχουν δοθεί με τις σχετικές εγκυκλίους, οι Διευθύνσεις Προσωπικού αποκλειστικά θα απευθύνονται για περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις στην Υπηρεσία μας, στις πληροφορίες που αναγράφονται στην παρούσα εγκύκλιο. Κατόπιν των ανωτέρω, επισημαίνεται ότι δεδομένων των συνθηκών έκτακτης λειτουργίας των Υπηρεσιών με το απολύτως απαραίτητο προσωπικό, η Υπηρεσία μας θα επιλαμβάνεται επί μεμονωμένων ερωτημάτων υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, μόνο εφόσον αποδεικνύεται ότι έχει λάβει σχετικώς γνώση η Υπηρεσία του υπαλλήλου ή εφόσον συνοδεύονται από την άποψη της Υπηρεσίας, όπου και θα εκτίθενται τα πραγματικά περιστατικά.
Οι Διευθύνσεις Προσωπικού για θέματα του προσωπικού και των Υπηρεσιών του Δημοσίου θα αποστέλλουν κατά προτεραιότητα τυχόν ερωτήματα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..">Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
3. Ειδικότερα, όσον αφορά στην αποστολή ερωτημάτων που αφορούν σε υπαλλήλους και υπηρεσίες ΟΤΑ, οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στη Διεύθυνση Προσωπικού του φορέα τους. Σε περιπτώσεις που οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού κρίνουν ότι δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν ζητήματα που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των εγκύκλιων οδηγιών, θα απευθύνονται αποκλειστικά στις οικείες Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και, εφόσον κριθεί απαραίτητο, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις θα επικοινωνούν με τη Διεύθυνση Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου για περαιτέρω διευκρινίσεις μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στους σχετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς για τους ΟΤΑ που αναγράφονται στις πληροφορίες της παρούσας. Κατόπιν των ανωτέρω, επισημαίνεται ότι μεμονωμένα ερωτήματα υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, δεν θα απαντώνται.
4. Η Υπηρεσία μας δεν επιλαμβάνεται ερωτημάτων για θέματα της παρούσας εγκυκλίου που αφορούν το πάσης φύσεως ένστολο προσωπικό, τους εκπαιδευτικούς και το διοικητικό προσωπικό των σχολικών μονάδων, τους εργαζομένους που υπηρετούν στο Υπουργείο Υγείας, σε φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας, στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, στις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΟΣΕ, ΟΑΣΘ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Εγνατία, καθώς και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς εν προκειμένω αρμόδιοι αποκλειστικά είναι οι φορείς, στους οποίους ανήκουν οργανικά οι εν λόγω υπάλληλοι και δεδομένης της ιδιαιτερότητας και κρισιμότητας των συνθηκών, στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν.
5. Η παρούσα εγκύκλιος έχει αναρτηθεί κεντρικά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, www.ypes.gr, καθώς και στη διαδρομή «Ανθρώπινο Δυναμικό Δημοσίου Τομέα – Ανθρώπινο Δυναμικό».
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟΣ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:
ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ:
1) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/108/οικ.7874/12.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΦΠΩ46ΜΤΛ6-87Χ),
2) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/109/οικ.8000/16.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΤΣΟ46ΜΤΛ6-6Ι1),
3) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/110/οικ.8189/20.3.2020 (ΑΔΑ: 6Δ8Ι46ΜΤΛ6-8ΞΩ),
4) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/111/οικ.8196/23.3.2020 (ΑΔΑ: 6Ω4Υ46ΜΤΛ6-ΖΕΒ),
5) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/112/οικ. 8632/2.4.2020 (ΑΔΑ: ΩΗ5446ΜΤΛ6-ΟΩΧ),
6) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/113/9246/29.4.2020 (ΑΔΑ:6ΣΜ046ΜΤΛ6-Ο14),
7) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/114/9708/8.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΘΓΘ46ΜΤΛ6-ΘΘΦ),
8) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/115/9670/18.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΩ4446ΜΤΛ6-ΠΡΧ),
9) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/116/10486/26.5.2020 (ΑΔΑ: 62Η746ΜΤΛ6-ΓΜΛ),
10) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/118/11134/29.5.2020 (ΑΔΑ: ΩΒ3Π46ΜΤΛ6-Ε9Ψ),
11) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/119/οικ.11682/9.6.2020 (ΑΔΑ: 9Β3Π46ΜΤΛ6-Χ5Α),
12) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/120/12705/30-6-2020 (ΑΔΑ: 6ΙΤΠ46ΜΤΛ6-ΙΡΘ),
13) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/123/14268/29.7.2020 (ΑΔΑ: ΩΛΟΟ46ΜΤΛ6-ΘΜΨ),
14) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/124/οικ.15984/17.8.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΙ946ΜΤΛ6-ΝΟΒ),
15) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/125/16452/31.8.2020 (ΑΔΑ: Ψ6Μ246ΜΤΛ6-ΜΕΦ),
16) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316/20.9.2020 (ΑΔΑ: ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ),
17) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/127/17682/22.9.2020 (ΑΔΑ: ΨΧ6Θ46ΜΤΛ6-8Ε0),
18) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/128/17765/2.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΣΧΒ46ΜΤΛ6-Ρ3Π),
19) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΨΤ46ΜΤΛ6-ΧΞΤ),
20) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/131/οικ.19907/23.10.2020 (ΑΔΑ: 66Κ046ΜΤΛ6-ΤΙ9),
21) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/3.11.2020 (ΑΔΑ: Ω2Δ946ΜΤΛ6-72Η),
22) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133/οικ. 20764/7.11.2020 (ΑΔΑ: Ψ48Γ46ΜΤΛ6-ΛΣΡ),
23) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/οικ. 21190/13.11.2020 (ΑΔΑ: ΨΞ8046ΜΤΛ6-5ΩΙ).
24) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/136/οικ. 22080/30.11.2020 (ΑΔΑ:ΩΓ3Π46ΜΤΛ6-ΑΘ1),
25) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/137/οικ. 22414/7.12.2020 (ΑΔΑ:ΨΝΣΚ46ΜΤΛ6-5Ξ2).
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η απόφαση ΔΔΑΔ Α 1134399 ΕΞ 2020 σχετικά με τον καθορισμό του ωραρίου εργασίας, των βαρδιών και των ωρών εισόδου του κοινού σε Υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), για την αντιμετώπιση της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού και λοιπών εξαιρετικών περιπτώσεων.
Το ωράριο εργασίας και τις βάρδιες των υπαλλήλων των Περιφερειακών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.) καθώς και τις ώρες εισόδου του κοινού σε αυτές από 23/11/2020 και καθ’ όλη την περίοδο εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού και για όσο χρονικό διάστημα διαρκούν τα έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, ως εξής:
Ι. Ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων: 07:00-19:00.
Ο Προϊστάμενος της υπηρεσίας καταρτίζει πλάνο εργασίας, συνεκτιμώντας αφενός τις αρμοδιότητες, την αποστολή λειτουργίας της υπηρεσίας και την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος αφετέρου τις έκτακτες κάθε φορά υγειονομικές εξελίξεις, την ανάγκη περιορισμού διάδοσης του κορωνοϊού, την προστασία του συνόλου των εργαζομένων και δη των ομάδων αυξημένου κινδύνου. Για τον προγραμματισμό της πρωινής και της απογευματινής βάρδιας λαμβάνεται υπόψη η αποσυμφόρηση τόσο των υπηρεσιών όσο και των μέσων μαζικής μεταφοράς, ιδίως για τις περιπτώσεις εκείνες που απαιτείται η χρήση αυτών για την προσέλευση και την αποχώρηση από τον χώρο της υπηρεσίας.
Για το προσωπικό της πρωινής βάρδιας ισχύουν τα διακριτά ωράρια εργασίας 07:00 -15:00, 08:00-16:00 και 09:00-17:00.
Η παροχή εργασίας διεξάγεται εκ περιτροπής σε πρωινή βάρδια, απογευματινή βάρδια και εξ αποστάσεως εργασία. Η εναλλαγή γίνεται τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση ή και σε συντομότερα διαστήματα, εφόσον αυτό είναι απολύτως αναγκαίο για την εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας. Σημειώνεται ότι για τον υπολογισμό του προσωπικού που παρέχει την εργασία σε βάρδιες δεν συμπεριλαμβάνονται οι υπάλληλοι που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου και δεν δύνανται να παρέχουν εξ αποστάσεως εργασία λόγω των καθηκόντων τους, οι υπάλληλοι που τελούν σε μακροχρόνιες άδειες και οι τελούντες σε άδεια ειδικού σκοπού.
Βάσει των ανωτέρω οι βάρδιες διαμορφώνονται ως κάτωθι:
– Στην πρωινή βάρδια (07:00-15:00, 08:00-16:00, 09:0017:00), παρευρίσκεται στο κτίριο της υπηρεσίας ποσοστό μεταξύ 33% και 44% του συνόλου του προσωπικού.
– Στην απογευματινή βάρδια (10:00-14:00 και 15:0019:00), συμμετέχει ποσοστό μεταξύ του 23% και 33% του συνόλου του προσωπικού.
Το σύνολο των υπαλλήλων που παρευρίσκονται στο κτίριο της υπηρεσίας στις δύο ως άνω βάρδιες ημερησίως δεν δύναται να υπερβαίνει το 67% του συνόλου του προσωπικού που υπηρετεί στην εν λόγω υπηρεσία.
Το υπόλοιπο προσωπικό, ήτοι το 33% αυτού, παρέχει εξ αποστάσεως εργασία (κυρίως ελεγκτές, ευπαθείς ομάδες που δύνανται να παρέχουν εξ αποστάσεως εργασία κ.λπ.).
Οι υπάλληλοι της απογευματινής βάρδιας παρέχουν εξ αποστάσεως εργασία κατά το πρώτο τετράωρο της βάρδιας (ήτοι 10:00-14:00) και αυτοπροσώπως στην υπηρεσία για το υπόλοιπο της βάρδιας (ήτοι 15:00-19:00).
ΙΙ. Οι ώρες λειτουργίας για τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) διαμορφώνονται ως εξής:
1) Ώρες εισόδου του κοινού: 08.00-17.00.
2) Οι ταμειακές συναλλαγές πραγματοποιούνται από 08.00 έως 15.00.
3) Μεταξύ των ωρών 17:00 και 19:00 εξυπηρετούνται μόνο κλήσεις προς τη Γραμματεία των Δ.Ο.Υ. για τον προγραμματισμό συναντήσεων.
Το συναλλασσόμενο κοινό προσέρχεται στις ως άνω Υπηρεσίες μόνο κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης (ραντεβού) και εφόσον το αίτημά τους δεν δύναται να ικανοποιηθεί με άλλο τρόπο, κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις των άρθρων 2, 3, 4 της υπό στοιχεία ΔΔΑΔ Α 1037653 ΕΞ 2020/13.3.2020 (Β’ 858) απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε.
2. Οι υπόλοιπες υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., με ευθύνη του εκάστοτε Προϊσταμένου, λειτουργούν με το αναγκαίο προσωπικό, προς παροχή αυτοπρόσωπης εργασίας, προκειμένου να επιτυγχάνεται ο προβλεπόμενος σκοπός τους και η εκπλήρωση του έργου τους, σε ποσοστό που δεν θα ξεπερνάει το 50%.
3. Σε άκρως εξαιρετικές περιπτώσεις οι Υπηρεσίες, με ειδική αιτιολογημένη έκθεση του Προϊσταμένου τους, δύνανται στο πλάνο εργασιών τους να αιτιολογούν την ανάγκη παρέκκλισης από τα ως άνω ποσοστά. Σε αυτή την περίπτωση το εν λόγω πλάνο εργασίας θα κοινοποιείται στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γ.Δ.Α.Δ.Ο.
4. Οι διατάξεις της παρούσας απόφασης ισχύουν από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Εγκύκλιο, με την οποία υπενθυμίζεται ο τρόπος λειτουργίας των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων περιορισμού διασποράς του κορωνοϊού και διευκρινίζονται περιπτώσεις που αφορούν την εξυπηρέτηση του κοινού, τη χρήση τηλεργασίας και τις δυνατότητες αδειών ειδικού σκοπού και αλλαγής ωραρίου για τους γονείς που έχουν παιδιά σε σχολικές μονάδες, οι οποίες έχουν αναστείλει πλήρως τη λειτουργία τους, υπέγραψε ο υπουργός Εσωτερικών.
Σε ό,τι αφορά στους γονείς, στην εγκύκλιο υπενθυμίζεται ότι είναι σε ισχύ οι διατάξεις του άρθρου 5 της από 11.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν.4682/2020, όπως εν συνεχεία τροποποιήθηκε και ισχύει, και στις οποίες προβλέπεται, υπό τις οριζόμενες προϋποθέσεις, η χορήγηση στους γονείς υπαλλήλους άδειας ειδικού σκοπού ή της διευκόλυνσης του μειωμένου ωραρίου που προβλέπεται στην παρ. 4 του ίδιου άρθρου.
Επιπλέον, στις περιπτώσεις αυτές και υπό τις συνθήκες της πανδημίας, οι οποίες καθιστούν σχεδόν αδύνατη πλέον τη χορήγηση αδειών λόγω εξάντλησης αυτών, οι Υπηρεσίες θα προβαίνουν, εφόσον το επιθυμεί ο υπάλληλος γονέας, στην κατά προτεραιότητα παροχή εξ αποστάσεως εργασίας, όπου αυτό είναι εφικτό βάσει των καθηκόντων που ασκεί ο/η υπάλληλος ή στην εκ περιτροπής παροχή εργασίας. Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι οι υπάλληλοι αυτοί δύνανται να παρέχουν την εργασία τους σε ωράριο διαφορετικό από το παγίως προβλεπόμενο, εφόσον αυτό συνάδει τόσο με την προστασία των τέκνων όσο και με την εξυπηρέτηση των αρμοδιοτήτων της δημόσιας υπηρεσίας.
Επισημαίνεται ότι όλες οι δημόσιες υπηρεσίες θα πρέπει να διαθέτουν ανά πάσα στιγμή έκθεση/πλάνο εργασιών που θα αποδεικνύει ότι λειτουργούν μόνο με το απολύτως απαραίτητο προσωπικό, ενώ θα αναφέρει και τους εργαζόμενους που έχουν τεθεί σε καθεστώς τηλεργασίας. Για την τήρηση δε της ανωτέρω υποχρέωσης επισημαίνεται ότι θα διενεργούνται εντατικοί έλεγχοι από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές.
Το προσωπικό που θα παρέχει εργασία με αυτοπρόσωπη παρουσία θα είναι το
απολύτως αναγκαίο. Δεδομένης της σχετικής αυτής πρόβλεψης, την οποία υποχρεούνται να τηρήσουν οι φορείς, εξυπακούεται ότι δεν δύναται να προσδιοριστεί εκ των προτέρων σε τι ποσοστό θα ανέρχεται το αναγκαίο αυτό προσωπικό, καθώς η ιδιαιτερότητα κάθε φορέα και οι αρμοδιότητες που καλείται να ασκήσει τελούν σε αποκλειστική γνώση του επικεφαλής
εκάστης δημόσιας υπηρεσίας. Δεδομένου ότι μέχρι και την ένταξη σε χώρας σε ένα ενιαίο
επιδημιολογικό επίπεδο, με την ακριβώς προηγούμενη χρονικά απόφαση (Β΄ 4829) το
ποσοστό αυτό για τις περιοχές υψηλού επιδημιολογικού κινδύνου είχε προσδιοριστεί στο 50%, είναι αυτονόητο ότι το ποσοστό αυτό δεν δύναται να είναι υπό τις παρούσες επιδημιολογικές συνθήκες σε καμία περίπτωση μικρότερο του 50%.
Επισημαίνεται ότι το ποσοστό τηλεργασίας δεν δύναται να είναι, υπό τις παρούσες επιδημιολογικές συνθήκες, σε καμία περίπτωση μικρότερο του 50%.
Διευκρινίζεται, επιπλέον, το εξής: η προστασία των ομάδων αυξημένου κινδύνου με χορήγηση ειδικής άδειας απουσίας και παροχή τηλεργασίας, όπου είναι εφικτό, κατά τη ρητή πρόβλεψη της σχετικής ΚΥΑ, δεν τελεί πλέον στη διακριτική ευχέρεια του αιτούντος, αλλά αποτελεί υποχρέωση της Διοίκησης.
Καθίσταται σαφές ότι το κοινό εξυπηρετείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού. Εξυπακούεται, ωστόσο, ότι θα πρέπει να εξασφαλιστεί από τις υπηρεσίες ο τρόπος που θα προγραμματίζονται τα ραντεβού και η ευρεία ενημέρωση των ενδιαφερομένων πολιτών. Ειδικότερα, θα πρέπει οι υπηρεσίες με σχετικές αναρτήσεις στις ιστοσελίδες τους ή με οποιονδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο να ενημερώνουν τους πολίτες για τη δυνατότητά τους να επικοινωνούν με τις δημόσιες υπηρεσίες σε συγκεκριμένα τηλέφωνα και σε συγκεκριμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκειμένου να προγραμματίσουν ραντεβού.
Γενικότερα και προκειμένου να επιτυγχάνεται ευχερέστερα η εξυπηρέτηση των πολιτών παρακαλούνται τόσο οι πολίτες όσο και οι δημόσιες υπηρεσίες, για την αξιοποίηση κατά προτεραιότητα των δυνατοτήτων που παρέχει η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Επισυνάπτεται η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 13112020.
Δωρεάν τεστ ανίχνευσης κορονοϊού SARS-CoV-2 σε κέντρα Υγείας και περιφερειακά ιατρεία σε όλη την Ελλάδα
Με γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας και την αποτροπή διασποράς του κορονοϊου SARS-CoV-2, η κυβέρνηση ενεργοποιεί σταδιακά από την Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020, 161 Κέντρα Υγείας σε όλη την Ελλάδα και 42 περιφερειακά ιατρεία ώστε να παρέχουν υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας (ΠΦΥ) για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.
Με την ενεργοποίηση των ΚΥ επιτυγχάνεται η παροχή ιατρικών υπηρεσιών σε περιπατητικούς ασθενείς, η καθοδήγηση και η παρακολούθηση της υγείας των ασθενών παρακολούθηση και η αποφόρτιση/ελάφρυνση των νοσοκομείων.
Όσοι πολίτες αναπτύσσουν συμπτωματολογία συμβατή με λοίμωξη από τον κορονοϊό SARS-CoV-2 μπορούν πλέον να απευθύνονται στα εν λόγω Κέντρα Υγείας και στα Περιφερειακά Ιατρεία προκειμένου να εξεταστούν.
Η εξέταση θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, είτε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ραντεβού, όπου υπάρχει πλέον η ένδειξη για Ιατρείο COVID-19, είτε τηλεφωνικά με τους 5ψηφιους αριθμούς, είτε επικοινωνώντας απευθείας με το Κέντρο Υγείας.
Πενταψήφια τηλεφωνικά νούμερα για ραντεβού:
14884, 14900
Η χρέωση είναι
- Από σταθερά: 1,01 € / κλήση (με ΦΠΑ)
- Από κινητά: 1,19 € / λεπτό (με ΦΠΑ)
Εφαρμόζεται επιπλέον τέλος κινητής τηλεφωνίας.
Δείτε την ΛΙΣΤΑ των μονάδων ΠΦΥ στις οποίες μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες εδώ
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Αθήνα, 13/10/2020
Αριθμ. Πρωτ.:
ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129 /18771
ΠΡΟΣ :
Όπως πίνακας αποδεκτών
Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Ταχ. Δ/νση: Βασ. Σοφίας 15
Τ.Κ. 106 74 Αθήνα
Τηλέφωνο:213 1313337,- 3340, -3378, -3403, -3215, -3212, -3373, -3315, -3394
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Για τους υπαλλήλους των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού:
Τηλέφωνο:213 1364382 (για μόνιμο προσωπικό),
2131364323 (για προσωπικό ιδιωτικού δικαίου),
2131364-029, -030
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΘΕΜΑ: Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού
Σχετ.: (i) Η αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16136/20-9-2020 (ΑΔΑ: ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ) εγκύκλιος,
(ii) Η αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/127/17682/22-9-2020 (ΑΔΑ: ΨΧ6Θ46ΜΤΛ6-8Ε0) εγκύκλιος,
(iii) Η αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/128/17765/2-10-2020 (ΑΔΑ: 9ΣΧΒ46ΜΤΛ6-Ρ3Π) εγκύκλιος και
(iv) Oι προηγούμενες σχετικές εγκύκλιοι.
Κατόπιν έκδοσης της αριθ. Δ1α/Γ.Π. οικ.64450/11-10-2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β’ 4484) με την οποία ορίζονται, στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, τέσσερα (4) επίπεδα προληπτικών μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας με τη διαβάθμιση χαμηλό, μέτριο, υψηλό και πολύ υψηλό, σας γνωρίζουμε τα εξής, όσον αφορά τη λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών:
Α. ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΝΑ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Με το άρθρο 1 της ως άνω Κοινής Υπουργικής Απόφασης προβλέπονται ανάλογα με τα επιδημιολογικά επίπεδα τα διαφορετικά μέτρα που ισχύουν για τη λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών. Ειδικότερα:
Α1. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ
Ειδικότερα, όσον αφορά την υποχρεωτική χρήση μάσκας στους εσωτερικούς χώρους εργασίας σύμφωνα με το άρθρο 2 της αρ. Δ1α/Γ.Π. οικ.64450/11-10-2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β’ 4484) «1. Υπό την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων διατάξεων, επιβάλλεται η υποχρέωση χρήσης μη ιατρικής μάσκας με βάση το επιδημιολογικό επίπεδο στο οποίο εντάσσεται κάθε Περιφερειακή Ενότητα. Σε περίπτωση που μια περιοχή εντάσσεται στη στήλη με το χαμηλό ή το μέτριο ή το υψηλό επιδημιολογικό επίπεδο της παρ. 1 του άρθρου 1, επιβάλλεται μάσκα α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους εργασίας, εξαιρουμένων όσων εργάζονται σε ατομικό χώρο χωρίς την παρουσία οποιουδήποτε άλλου προσώπου και β) σε όλους τους εξωτερικούς χώρους, όπου δεν είναι δυνατή η τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου μεταξύ των ατόμων. Σε περίπτωση που μια περιοχή εντάσσεται στη στήλη με το πολύ υψηλό επιδημιολογικό επίπεδο επιβάλλεται μάσκα σε όλους τους εσωτερικούς χώρους εργασίας και σε όλους τους εξωτερικούς χώρους. 2. Από την υποχρέωση χρήσης μάσκας κατά την παρούσα εξαιρούνται α) τα άτομα για τα οποία η χρήση μάσκας δεν ενδείκνυται για ιατρικούς λόγους που αποδεικνύονται με τα κατάλληλα έγγραφα, όπως λόγω αναπνευστικών προβλημάτων και β) τα παιδιά ηλικίας κάτω των τριών (3) ετών».
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι στους εσωτερικούς χώρους εργασίας των δημοσίων υπηρεσιών η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για όλα τα επιδημιολογικά επίπεδα, τόσο για τους εργαζόμενους, ανεξαρτήτως της επαφής τους με κοινό, όσο και για τους πολίτες. Μόνη εξαίρεση προβλέπεται για όσους εργάζονται σε ατομικό χώρο χωρίς την παρουσία οποιουδήποτε άλλου προσώπου και για όσο χρονικό διάστημα είναι μόνοι τους, ήτοι σε περίπτωση που έρθουν σε επαφή με συναδέλφους ή με κοινό, εξυπακούεται ότι η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική.
Α2. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ – ΠΑΡΟΧΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στον ανωτέρω πίνακα ανάλογα με το επιδημιολογικό επίπεδο, στο οποίο βρίσκεται μια περιοχή, ισχύουν διαφορετικά μέτρα ως προς την παροχή εξ αποστάσεως εργασίας στις δημόσιες υπηρεσίες. Επισημαίνεται, σε συνέχεια και των προηγούμενων σχετικών εγκυκλίων της Υπηρεσίας μας, ότι στις περιπτώσεις όπου με βάση το επιδημιολογικό επίπεδο προβλέπεται υποχρεωτικά παροχή εξ αποστάσεως εργασίας σε συγκεκριμένο ποσοστό (20% ή 40%), για τον υπολογισμό του ποσοστού αυτού λαμβάνονται υπόψη μόνο οι υπάλληλοι που πραγματικά υπηρετούν στον φορέα και προσέρχονται προς εργασία, οι οποίοι δύνανται να παρέχουν εξ αποστάσεως εργασία λόγω της φύσης των καθηκόντων τους, μη υπολογιζομένων των υπαλλήλων που τελούν σε οποιαδήποτε άδεια. Στους υπαλλήλους που δεν υπολογίζονται, υπενθυμίζεται ότι δεν συμπεριλαμβάνονται οι υπάλληλοι που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου που απουσιάζουν με ειδική άδεια απουσίας είτε παρέχουν εξ αποστάσεως εργασία είτε όχι.
Α.3. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΥ
Ως προς την εξυπηρέτηση του κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες πέραν των αναφερόμενων στον ανωτέρω πίνακα ανάλογα με το επιδημιολογικό επίπεδο, επισημαίνεται ότι για την εξυπηρέτηση των δικηγόρων στις δημόσιες υπηρεσίες ισχύουν τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Α΄ της αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/128/17765/2-10-2020 (ΑΔΑ: 9ΣΧΒ46ΜΤΛ6-Ρ3Π) εγκυκλίου σε περίπτωση που η δημόσια υπηρεσία βρίσκεται σε περιοχή μέτριου επιδημιολογικού επιπέδου και τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Ε’ της ίδιας ως άνω εγκυκλίου σε περίπτωση που η δημόσια υπηρεσία βρίσκεται σε περιοχή υψηλού και πολύ υψηλού επιδημιολογικού επιπέδου. Επίσης, διευκρινίζεται ότι στα ως άνω προβλεπόμενα μέτρα για τον τρόπο εξυπηρέτησης του κοινού, είναι αυτονόητο ότι δεν περιλαμβάνονται στελέχη δημοσίων υπηρεσιών με αρμοδιότητα ελεγκτική ή διαμεσολαβητική, κατά το μέρος που η πρόσβαση στις δημόσιες υπηρεσίες επιβάλλεται στο πλαίσιο των καθηκόντων τους.
Α.4. ΥΠΑΓΩΓΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 10 της αριθ. Δ1α/Γ.Π. οικ.64450/11-10-2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β’ 4484), για το χρονικό διάστημα από τις 12 Οκτωβρίου έως τις 25 Οκτωβρίου 2020, οι Περιφερειακές Ενότητες κατατάσσονται στα ακόλουθα επίπεδα προληπτικών μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας, με εφαρμογή των αντίστοιχων προβλέψεων του ανωτέρω πίνακα ως προς τη λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών:
1. Oι Περιφερειακές Ενότητες Έβρου, Καβάλας, Θάσου, Δράμας, Σερρών, Λήμνου, Θεσπρωτίας, Άρτας, Ευρυτανίας, Φωκίδας, Σποράδων, Λευκάδας, Κεφαλληνίας, Ιθάκης, Ηλείας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας, Άνδρου, Τήνου, Σύρου, Μήλου, Ικαρίας, Καλύμνου, Χανίων, Ρεθύμνου, Λασιθίου και Καρπάθου-Κάσου εντάσσονται στο πρώτο επίπεδο των προληπτικών μέτρων (χαμηλό).
2. Οι Περιφερειακές Ενότητες Ροδόπης, Ξάνθης, Κιλκίς, Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Φλώρινας, Ημαθίας, Πιερίας, Γρεβενών, Λάρισας, Μαγνησίας, Κέρκυρας, Πρέβεζας, Αιτωλοακαρνανίας, Φθιώτιδας, Βοιωτίας, Ευβοίας, Κορινθίας, Αργολίδας, Λακωνίας, Χίου, Πάρου, Νάξου, Κω και Ρόδου εντάσσονται στο δεύτερο επίπεδο των προληπτικών μέτρων (μέτριο).
3. Οι Περιφερειακές Ενότητες Πέλλας, Κοζάνης, Καστοριάς, Ιωαννίνων, Τρικάλων, Καρδίτσας, Λέσβου, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής, Νήσων Αττικής, Δυτικού Τομέα Αθηνών, Κεντρικού Τομέα Αθηνών, Βόρειου Τομέα Αθηνών, Νότιου Τομέα Αθηνών, Πειραιά, Κέας – Κύθνου, Ζακύνθου, Αχαΐας, Σάμου, Μυκόνου, Θήρας και Ηρακλείου εντάσσονται στο τρίτο επίπεδο των προληπτικών μέτρων (υψηλό).
Περαιτέρω ενημέρωση αναφορικά με τα προληπτικά μέτρα σε κάθε περιοχή της χώρας είναι δυνατή στην ιστοσελίδα https://covid19.gov.gr/covid-map/ μέσω του Χάρτη Υγειονομικής Ασφάλειας και Προστασίας από τη λοίμωξη covid-19. Σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην ως άνω ιστοσελίδα, ο χάρτης θα επικαιροποιείται ανά 14 ημέρες με βάση τις εισηγήσεις ειδικής επιτροπής λοιμωξιολόγων του Υπουργείου Υγείας ή και συχνότερα, όταν αυτό επιβάλλεται από τους υγειονομικούς και επιδημιολογικούς δείκτες, οπότε και οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού θα πρέπει να ενεργούν άμεσα βάσει των εκάστοτε δεδομένων που προκύπτουν από τη σχετική επικαιροποίηση.
Β. ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
Β.1. ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΤΕΚΝΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Με τη διάταξη του άρθρου 36 του ν.4735/2020 (Α’ 197) στο άρθρο 5 της από 11.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 55/11.3.2020), όπως κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν. 4682/2020, προστέθηκε παρ. 8, σύμφωνα με την οποία «8. Οι υπάλληλοι της παραγράφου 1 που έχουν τέκνα Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, ανεξαρτήτως της ηλικίας των τέκνων αυτών, στα οποία λόγω υποκείμενου νοσήματος απαγορεύεται η προσέλευσή τους σε δομές παροχής υπηρεσιών ανοιχτής φροντίδας, δύνανται, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις της παρ. 3, να κάνουν χρήση της άδειας ειδικού σκοπού της παρ. 1 ή της διευκόλυνσης της παρ. 4 ή των διευκολύνσεων των περ. α ΄ και β΄ του άρθρου 5Α της παρούσας. Τα προβλεπόμενα στο προηγούμενο εδάφιο ισχύουν και σε περίπτωση αναστολής λειτουργίας των δομών παροχής υπηρεσιών ανοιχτής φροντίδας».
Ως εκ τούτου υπάλληλοι, οι οποίοι:
Α) εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παρ. 1 του άρθρου 5 της από 11.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 55/11.3.2020), όπως κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν. 4682/2020,
Β) οι οποίοι έχουν τέκνα Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, ανεξαρτήτως της ηλικίας των τέκνων αυτών, στα οποία είτε λόγω υποκείμενου νοσήματος απαγορεύεται η προσέλευσή τους σε δομές παροχής υπηρεσιών ανοιχτής φροντίδας είτε έχει προσωρινά ανασταλεί η λειτουργία της εν λόγω δομής, μπορούν να κάνουν χρήση των εξής διευκολύνσεων:
1) Παροχή εξ αποστάσεως εργασίας, εφόσον αυτό είναι δυνατό με βάση τα καθήκοντα που ασκεί ο/η υπάλληλος.
2) Παροχή εργασίας κατά πλήρες ωράριο σε διαφορετικό χρόνο από το προβλεπόμενο ωράριο λειτουργίας της υπηρεσίας.
3) Παροχή εργασίας με μειωμένο ωράριο εργασίας, μέχρι και 25% ημερησίως σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 5 της από 11.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, όπως κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν.4682/2020.
4) Χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού της παρ. 1 του άρθρου 5 της από 11.3.2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, όπως κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν.4682/2020.
Σχετικές με τις προϋποθέσεις χορήγησης των ως άνω διευκολύνσεων ανάλογα και με την απασχόληση του/ της συζύγου του/ της υπαλλήλου είναι οι αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/108/οικ.7874/12.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΦΠΩ46ΜΤΛ6-87Χ) και ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16136/20-9-2020 (ΑΔΑ: ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ) εγκύκλιοι.
Για τη χορήγηση των ως άνω διευκολύνσεων από την οικεία Διεύθυνση Προσωπικού προσκομίζεται σχετική βεβαίωση από τη δομή παροχής υπηρεσιών ανοιχτής φροντίδας.
Β.2. ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
Για τη χορήγηση στους υπαλλήλους των ειδικών διευκολύνσεων που έχουν προβλεφθεί στο πλαίσιο αντιμετώπισης της πανδημίας εξακολουθούν να ισχύουν τα αναφερόμενα στην αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16136/20-9-2020 εγκύκλιο (ΑΔΑ: ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ).
Στο σημείο αυτό και κατόπιν διαφόρων ερωτημάτων που τίθενται στην υπηρεσία μας, διευκρινίζονται περαιτέρω τα εξής αναφορικά με τη χορήγηση ειδικής άδειας απουσίας σε υπαλλήλους που δεν μπορούν να εργαστούν εξ αποστάσεως. Η πρόβλεψη των σχετικών διατάξεων περί μη δυνατότητας χρήσης της αναρρωτικής άδειας αφορά αποκλειστικά και μόνο την αιτιολόγηση της τέταρτης ημέρας απουσίας του υπαλλήλου. Σε περίπτωση που ο υπάλληλος δεν έχει υπόλοιπο από δικαιούμενες άδειες, όπως προβλέπονται στις κείμενες διατάξεις, τότε δύναται να απουσιάζει με αναρρωτική άδεια, η οποία θα χορηγείται σύμφωνα με τις ισχύουσες πάγιες διατάξεις, για όλο το χρονικό διάστημα απουσίας του και όχι μόνο για την τέταρτη ημέρα. Επίσης, δεν προβλέπεται βάσει των ισχυουσών αυτών ειδικών διατάξεων για την εν λόγω άδεια, η δυνατότητα παροχής εργασίας μόνο κάθε τέταρτη ημέρα απουσίας είτε ο υπάλληλος έχει αδιάθετο υπόλοιπο δικαιούμενων αδειών είτε όχι, καθώς σκοπός της εν λόγω άδειας είναι αποκλειστικά η προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και της υγείας του δικαιούχου, οπότε και η παροχή αυτοπρόσωπης εργασίας κάθε τέταρτη ημέρα αντίκειται στο σκοπό και στη γραμματική διατύπωση των σχετικών διατάξεων.
Γ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1. Οι αποδέκτες της παρούσας εγκυκλίου παρακαλούνται να την κοινοποιήσουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στους υπαλλήλους και σε όλους τους φορείς που υπάγονται ή εποπτεύονται από αυτούς.
2. Οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Προσωπικού, στις οποίες υπάγονται δεδομένου ότι είναι αδύνατη η υπαγωγή των πραγματικών περιστατικών στις εφαρμοστέες κατά περίπτωση έκτακτου χαρακτήρα ρυθμίσεις από την Υπηρεσία μας.
3. Εφόσον ανακύπτουν ερωτήματα, τα οποία δεν καλύπτονται από τις οδηγίες που έχουν δοθεί με τις σχετικές εγκυκλίους, οι Διευθύνσεις Προσωπικού αποκλειστικά θα απευθύνονται για περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις στους τηλεφωνικούς αριθμούς που αναγράφονται στην παρούσα εγκύκλιο. Εναλλακτικά οι Διευθύνσεις προσωπικού θα αποστέλλουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά περίπτωση ως εξής:
Για θέματα του προσωπικού και των Υπηρεσιών του Δημοσίου παρακαλείσθε για την κατά προτεραιότητα αποστολή τυχόν ερωτημάτων στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και ειδικά για ερωτήματα που αφορούν υπαλλήλους Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. προς αμεσότερη ανταπόκριση.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τους υπαλλήλους και τις υπηρεσίες των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι ενδιαφερόμενοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και στην Δ/νση Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου Εσωτερικών στους σχετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς που αναγράφονται στις πληροφορίες της εγκυκλίου.
4. Η Υπηρεσία μας δεν επιλαμβάνεται ερωτημάτων για θέματα της παρούσας εγκυκλίου που αφορούν το πάσης φύσεως ένστολο προσωπικό, τους εκπαιδευτικούς και το διοικητικό προσωπικό των σχολικών μονάδων, τους εργαζομένους που υπηρετούν στο Υπουργείο Υγείας, σε φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας, στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, στις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΟΣΕ, ΟΑΣΘ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Εγνατία, καθώς και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς εν προκειμένω αρμόδιοι αποκλειστικά είναι οι φορείς, στους οποίους ανήκουν οργανικά οι εν λόγω υπάλληλοι και δεδομένης της ιδιαιτερότητας και κρισιμότητας των συνθηκών, στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν.
5. Η παρούσα εγκύκλιος έχει αναρτηθεί κεντρικά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, www.ypes.gr, καθώς και στη διαδρομή «Ανθρώπινο Δυναμικό Δημοσίου Τομέα – Ανθρώπινο Δυναμικό».
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟΣ
Κατεβάστε και εκτυπώστε την εγκύκλιο του Υπ. Εσωτερικών εδώ
Αθήνα, 15 Οκτωβρίου 2020
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: τον Υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα
Θέμα: «Μισθολογική εξομοίωση των υπαλλήλων που τοποθετήθηκαν μετά την 11η Οκτωβρίου 2018 στις υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών, της ΑΑΔΕ, του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, της ΕΛ.ΣΤΑΤ. και του Ελληνικού Δημοσιονομικού Συμβουλίου».
Κύριε Υπουργέ,
Οι υπάλληλοι που διορίστηκαν μετά την 11η Οκτωβρίου 2018 στο Υπουργείο Οικονομικών, στην Α.Α.Δ.Ε., στην ΕΛ.ΣΤΑΤ., στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους και στο Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο, δεν υπάγονται στο καθεστώς της Προσωπικής Διαφοράς της παρ. 1 του άρθρου 27 του ν.4354/2015 όπως αυτή διαμορφώθηκε κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 29 του ν.4024/2011, καθώς η τελευταία φορά που αποδόθηκε η Προσωπική Διαφορά ήταν βάσει του ν.4569/2018 (ΦΕΚ Α 179/11-10-2018), δημιουργώντας ένα άνισο και άδικο καθεστώς δύο ταχυτήτων μεταξύ των υπαλλήλων, για τους οποίους ισχύει το εξής παράδοξο: ενώ διαθέτουν τα ίδια προσόντα και παρέχουν τις ίδιες υπηρεσίες, αμείβονται με διαφορετικό τρόπο ένεκα του χρόνου τοποθέτησής τους στις ως άνω υπηρεσίες.
Πρόκειται για υπαλλήλους διαφόρων κλάδων όπως, Εφοριακών, Τελωνειακών, Διοικητικών-Οικονομικών, Δημοσιονομικών, Πληροφορικής, Χημικών κ.α., οι οποίοι τοποθετήθηκαν είτε από διορισμό είτε από μετάταξη και διαθέτουν ιδιαίτερα υψηλά προσόντα. Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις προκηρύξεις, τα ελάχιστα απαιτούμενα προσόντα που προϋπέθεταν οι θέσεις τους περιλαμβάνουν Πτυχίο Οικονομικών, Νομικών ή άλλων πανεπιστημιακών σπουδών κατά περίπτωση, πολυετή εμπειρία στο αντικείμενο τους και μεταπτυχιακούς τίτλους σε συγκεκριμένα πεδία. Οι αποδοχές τους υπάγονται στο Ενιαίο Μισθολόγιο του ν.4354/2015 σύμφωνα με το οποίο ο αρχικός μηνιαίος μισθός διαμορφώνεται στα 733 ευρώ, ποσό δυσανάλογα χαμηλό σε σχέση με τα προσόντα τους και της ευθύνης των υποθέσεων που χειρίζονται.
Να σημειωθεί ότι οι εφοριακοί και τελωνειακοί υπάλληλοι που διορίστηκαν στο Υπουργείο Οικονομικών και στην ΑΑΔΕ μετά τον Οκτώβριο του 2018, εργάζονται σε Υπηρεσίες της «πρώτης γραμμής» όσον αφορά στα έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού και στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, της δασμοφοροδιαφυγής και της λαθρεμπορίας (ΚΕΜΕΕΠ, ΚΕΦΟΜΕΠ, ΣΔΟΕ, ΥΕΔΔΕ, Τμήματα Ελέγχων και Δικαστικού των Δ.Ο.Υ. Α’ Τάξης, Διευθύνσεις Εισπράξεων, Ελέγχων, Επίλυσης Διαφορών, Ελεγκτικές Υπηρεσίες Τελωνείων κ.α.) και χειρίζονται υποθέσεις φορολογικού και εισπρακτικού ενδιαφέροντος.
Όλα τα παραπάνω δημιουργούν μία άδικη μισθολογική διάκριση μεταξύ νέων και παλαιών υπαλλήλων, καθώς όσοι ανέλαβαν υπηρεσία μετά την 11η Οκτωβρίου 2018 δεν λαμβάνουν την Προσωπική Διαφορά, με αποτέλεσμα να αμείβονται με χαμηλότερες αποδοχές από τους συναδέλφους τους που διαθέτουν τα ίδια τυπικά προσόντα και επιτελούν το ίδιο έργο υπό τις ίδιες εργασιακές συνθήκες.
Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 22 παρ. 1β του Συντάγματος όλοι οι εργαζόμενοι, ανεξάρτητα από φύλλο ή άλλη διάκριση, έχουν δικαίωμα ίσης αμοιβής για παρεχόμενη εργασία ίσης αξίας.
Επειδή οι εν λόγω υπάλληλοι διαθέτουν πολυετή προϋπηρεσία που τους ανατίθενται εργασίες με ιδιαίτερα αυξημένη ευθύνη,
Επειδή οι υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών και της ΑΑΔΕ αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης, που το τελευταίο διάστημα έχουν ενταθεί εξαιτίας των έκτακτων αναγκών που δημιουργήθηκαν από τις συνέπειες της πανδημίας,
Επειδή η προαναφερόμενη κατάσταση έχει φέρει σε δυσχερή οικονομική θέση τους εν λόγω υπαλλήλους, πολλοί δε από τους οποίους έχουν διοριστεί σε θέσεις που βρίσκονται μακριά από τις εστίες τους,
Επειδή η επιλογή της προηγούμενης Κυβέρνησης να παρακολουθούν υποχρεωτικά οι νέοι υπάλληλοι της ΑΑΔΕ πρόγραμμα εκπαίδευσης της Φορολογικής και Τελωνειακής Ακαδημίας στην Περιφέρεια Αττικής, ανάγκασε πολλούς νεοδιοριζόμενους Εφοριακούς και Τελωνειακούς (1Γ/2017) που κατοικούσαν στην Περιφέρεια να επωμιστούν το τεράστιο κόστος διαβίωσης στην Αθήνα,
Επειδή η καταβολή της Προσωπικής Διαφοράς αποτελεί πάγιο αίτημα των τριών Ομοσπονδιών του Υπουργείου Οικονομικών και της ΑΑΔΕ,
Επειδή η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έδινε μόνο υποσχέσεις ότι θα επιλυθεί το δίκαιο αίτημα των εργαζομένων αυτών, αλλά στην ουσία αδιαφόρησε και δεν προχώρησε στην επίλυση του προβλήματος,
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1) Προτίθεστε να αποδώσετε την Προσωπική Διαφορά σε όλους τους υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών, της Α.Α.Δ.Ε., της ΕΛ.ΣΤΑΤ., του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και του Ελληνικού Δημοσιονομικού Συμβουλίου, που διορίστηκαν μετά την 11η Οκτωβρίου 2018;
2) Σε ποιες άλλες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε να αρθεί οριστικά η μισθολογική αυτή ανισότητα που υφίστανται οι εν λόγω υπάλληλοι και να εξομοιωθούν οι αποδοχές τους με αυτές των υπολοίπων συναδέλφων τους;
Ο ερωτών Βουλευτής
Βασίλειος-Πέτρος Ν. Σπανάκης
Κατεβάστε και εκτυπώστε την ερώτηση εδώ